001 avmolOPAC2008-13096
080 $a658.89
100 $aBures, Ivan
245 $a10 zasad budowania trwałych relacji z klientem $binstynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?, jak wzbogacić wartość produktu w pozytywne emocje?, jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? $cIvan Bures, Pavel Rehulka, Olga Wieczorek tł.
246 $aTyt. oryg.: 10 zlatych pravidel pece o zakaznika, 2001. Dziesięć zasad budowania trwałych relacji z klientem.
260 $aGliwice $bWydawnictwo Helion $c2007
300 $a203[5] s. $c21 cm
440 $aOnepress Exclusive
500 $aIndeks: 197-203
650 $aMarketing
650 $aMarketing partnerski
700 $aRehulka, Pavel
700 $aWieczorek Olga tł.
920 $a978-83-246-0002-1; 83-246-0002-7
080 $a658.89
100 $aBures, Ivan
245 $a10 zasad budowania trwałych relacji z klientem $binstynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?, jak wzbogacić wartość produktu w pozytywne emocje?, jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? $cIvan Bures, Pavel Rehulka, Olga Wieczorek tł.
246 $aTyt. oryg.: 10 zlatych pravidel pece o zakaznika, 2001. Dziesięć zasad budowania trwałych relacji z klientem.
260 $aGliwice $bWydawnictwo Helion $c2007
300 $a203[5] s. $c21 cm
440 $aOnepress Exclusive
500 $aIndeks: 197-203
650 $aMarketing
650 $aMarketing partnerski
700 $aRehulka, Pavel
700 $aWieczorek Olga tł.
920 $a978-83-246-0002-1; 83-246-0002-7
Nr Inw. | Sygnatura | Status | |
---|---|---|---|
11065 KW | 339 | Dostępna | Zamów>> |